Perniagaan Kami


" Menjalankan perniagaan emas keluaran Public Gold seperti jongkong emas, dinar emas, barang kemas dan lain-lain berkaitan emas"

"Memberikan khidmat nasihat berkaitan pelaburan emas"

"Membantu usahawan- usahawan baru untuk menjadi peniaga emas yang bijak"


Thursday, December 9, 2010

Membina empayar emas

Salam pembaca semua,

Akhir-akhir ini aku mengambil langkah drastik mengrekrut seberapa ramai rakan niaga emas... bukan untuk menjadi ejen semata-mata tetapi melahirkan lebih ramai golongan yang celik tentang pelaburan emas.

Harga pasaran yang berubah-ubah kadang kala menyebabkan aku sedikit gusar untuk membeli lebih banyak emas. Pengalaman dalam selok belok emas aku gunakan untuk mententeramkan kegusaran hati.

Hakikat sebenarnya tiada apa yang perlu di khuatirkan. Emas sentiasa akan naik harga!!. Itu sepatutnya menjadi pegangan ketika membeli emas.

Pengetahuan membaca trending emas menjadi kelebihan. Bukanlah untuk mengetahui bila waktu spesifik pasaran emas tetapi sebagai guideline ketika masa seharusnya membeli emas.

Cuma sekiranya kita boleh membaca atau membuat analisa tentang emas, sekurang-kurangnya kita tidak membeli emas ketika pasaran mula turun yang menyebabkan kita akan menunggu lebih lama untuk mengaut keuntungannya. Walaubagaimanapun, tak kisahlah bila masa kita membeli emas, realitinya kita bermain dengan masa. Adakah sebulan 2 bulan atau 6 bulan baru emas kita beli menjana keuntungan.

Pesanan penting untuk semua, beli emas bila masa kita mampu dan kalau boleh belilah semasa trending emas mulai naik.

Di goldtrees anda boleh mendapatkan maklumat samada ianya berada di keadaan naik atau turun.

We think what we believed. Itu yang paling utama.

Untuk maklumat lanjut bolehlah berhubungan dengan di talian 019- 2235129

Sampai di sini coretan kali ini... Ingat anda sebenarnya perancang untuk masa depan anda!!

3 comments: