Perniagaan Kami


" Menjalankan perniagaan emas keluaran Public Gold seperti jongkong emas, dinar emas, barang kemas dan lain-lain berkaitan emas"

"Memberikan khidmat nasihat berkaitan pelaburan emas"

"Membantu usahawan- usahawan baru untuk menjadi peniaga emas yang bijak"


Thursday, June 3, 2010

Langkah Pertama...






Salam semua,

Apa khabar harap semuanya sihat sejahtera. Hari ini masuk hari ke 32 aku sah menjadi Dealer public gold. Walaupun dah hampir setahun berkecimpung (ceh wah ayat buku) dalam dunia emas, aku baru bersedia nak jadi agen al-maklum la sebelum nak buat sesuatu kenalah ada strategi.

Orang kata nak jadi agen perlukan duit yang banyak tapi lain sikit dari aku. Banyak tu aku perlukan sebanyak RM38 751 ( sekarang dah mencecah RM40998 kejap je dah cecah RM40k) untuk menjadi agen public gold tapi ada rahsia cam ne nak beli tanpa keluar modal. Berhutang itu semestinya tapi tanpa perancangan yang teliti mungkin kita kalah atau silap langkah.

Tuan Jeman (goldjeman.blogspot.com) sifu aku banyak membantu dan memberi dorongan untuk menjadi agen. Terima kasih jeman!!!!. Atas paksaan dan desakan (deraan) tuan jeman akhirnya aku pun mula menjadi agen public gold.

Akhirnya terlahirlah blog goldtrees.blogspot.com. Dan aku berhasrat nak share sebanyak mungkin ilmu yang ada untuk di kongsi bersama. Untung menyimpan emas ini, banyak yang untung dari yang rugi. Tunggu lah posting aku yang ke2, rasanya nak bercerita apa kebaikan emas yang boleh di pelajari.

Sesiapa yang berminat nak tahu ke, nak beli ke, nak jual ke, nak kongsi ke atau apa sahaja berkenaan emas dan properties bole je....

Aku boleh di hubungi di 0192235129 (sepanjang masa- kalo tak dapat sms pon bole)

p/s:- jangan lupa tau beli emas. Ingat emas ingat le diri sendiri


5 comments:

  1. bijak..bijak.. ko pakai baja apa bagi emas tumbuh kat pokok hehhee..jom simpan emas

    http://www.bijakemas.com

    ReplyDelete
  2. dah tu... motto dia " we think what we believed"

    ReplyDelete
  3. aku percaya apa yang ko fikir dan...ayuh beli emas dengan orang syahidan nih

    ReplyDelete
  4. tak le ingat emas ingat le diri sendiri... sendiri simpan sendiri untung

    ReplyDelete